Hoe meld je claim?

Rapporteer een claim onder onze bosaansprakelijkheidsverzekering*

Uw claim moet de volgende informatie bevatten:

Uw KBBM-lidnummer

De datum van het incident

De plaats van de ramp

(cadastraal pakketnummer)

De omstandigheden van het incident

(wat is er gebeurd?)

De oorzaak van het incident

(branchbreuk, boomval, vallende steen, moddergieten ...)

Een beschrijving van de schade

De identiteit van het slachtoffer van een ramp en hun volledige contactgegevens

Foto's van de ramp

Het minnelijke rapport

De verschillende documenten die u door het slachtoffer van een ramp of zijn verzekeraar zijn toegezonden


U ontvangt een ontvangstbevestiging van uw verklaring.

Deze wordt via onze onafhankelijke makelaar (FSMA: 0419 138 285) naar de verzekeringsmaatschappij Vivium gestuurd.

Er wordt een bestand geopend en de bestandsreferenties worden naar u verzonden.

Document assurance écriture

Ons bedrijf is in rap port met de tegenpartij en vraagt om ondersteunende documenten (versie van de andere partij, gekwantificeerde claim, enz.).

In sommige gevallen zal een expert ter plaatse gaan om uw aansprakelijkheid te beslissen, de schade te beoordelen ...

Als uw aansprakelijkheid wordt erkend en het bedrag van de schade is vastgesteld, identificeert Vivium de derde partij na aftrek van het eigen risico.

U ontvangt een betalingsbevestiging aan de andere partij.

Toegang tot de dekkingsvoorwaarden van het BA Bos.

Download de algemene voorwaarden de Vivium.

* Deze groepsverzekering wordt afgesloten door de KBBM met Cie Vivium via een onafhankelijke makelaar: FSMA: 0419 138 285

Deze pagina is automatisch vertaald door AI. Als je fouten of onvertaalde zinnen ziet, meld dit dan via mail.

Zin om te lezen?